Veelgestelde vragen


Waarom bij Uvaya zoeken en boeken?

Uvaya verhuurt zelf geen vakantiewoningen, maar bundelt het aanbod van verschillende gerenommeerde aanbieders. Het voordeel is dat je nu op één plaats kan zoeken en je niet telkens op meerdere websites je zoektocht moet beginnen.

Bij wie boek ik?

Het boeken van je vakantiewoning kan zowel op Uvaya als bij de aanbieder zelf (op het detail van een vakantiewoning is er ook steeds een link naar de website van de aanbieder). In beide gevallen boek je rechtstreeks bij de verhuurder. Alle verdere communicatie verloopt rechtstreeks met hen. Wij verhuren niet en doen niet aan bemiddeling, die taak laten we over aan de specialisten.

Aan wie betaal ik?

Niet aan Uvaya, jouw centen gaan ook rechtstreeks naar de aanbieder van het vakantiehuis dat je wenst te reserveren. Ook hier is dus geen tussenkomt van onze kant.

Waarom zijn jullie prijzen niet duurder?

Onze prijzen zijn inderdaad identiek aan die van de aanbieder, we verhogen deze niet met één of andere dossierkost. Wij ontvangen wel een vergoeding van de aanbieder wanneer iemand via Uvaya een vakantiehuis reserveert.

Hoe moet ik mijn boeking annuleren?

Daarvoor moet je bij de aanbieder zijn. Alle reservatiebevestigingen en betalingen gebeuren rechtstreeks bij hen, je zal dus zeker een telefoonnummer of e-mail adres terugvinden in de reservatiebevestiging waarop je hen kan contacteren.

Is het wel betrouwbaar om via Uvaya te boeken?

Uiteraard, het boekingsproces verloopt steeds rechtstreeks bij de aanbieder, wij treden nergens op als tussenpersoon. Uvaya brengt enkel het vakantieaanbod van verschillende aanbieders samen, het boeken zelf en alle verdere afhandeling gebeurt steeds bij en door de aanbieder. Wij werken bovendien enkel samen met gerenommeerde aanbieders van vakantiewoningen.

Er is iets niet duidelijk wat betreft mijn reservatie, ik heb een klacht of een vraag ter plaatse, wie moet ik contacteren?

Contacteer steeds de aanbieder waarbij je je vakantiehuis geboekt hebt, zij kunnen je verder helpen.

Ik vind geen telefoonnummer op de website, hoe kan ik jullie telefonisch bereiken?

Omdat wij geen tussenpersoon zijn en niet aan bemiddeling doen, dien je je bij problemen of vragen steeds tot de aanbieder te richten. Uvaya heeft daarom geen contact center, dat laten we over aan de specialisten. Heb je echter een probleem met de website van Uvaya of heb je suggesties om onze website te verbeteren, aarzel dan niet om ons te contacteren!

Ik ben huiseigenaar en zou graag mijn vakantiewoning op Uvaya plaatsen, kan dat?

Neen, wij zijn geen advertentiewebsite, de vakantiewoningen die op onze website staan zijn een samenbundeling van verschillende aanbieders. Uiteraard kan je hen hierover contacteren.

Mijn vraag of antwoord staat hier niet tussen, wat nu?

Dan kan je ons altijd contacteren, hopelijk kunnen we je verder helpen en deze lijst verder uitbreiden.
Bestemmingen


Over Uvaya